luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Inlevelsefull stämma?

Kategori: My life..

Fina recensioner i DD idag!
Dalarnas Tidningar då?
Jo de hade visst "glömt bort" att komma.. De hade ju bara bekräftat att de skulle komma i onsdags, och vi har ju bara haft löpande annonser med i deras tidningar under hösten, med de "glömde" komma.. Nåja, de kommer på torsdag och då kommer vi visa dem att de borde ha kommit i lördags! Skäms på er!

Självklart är det alltid roligt att bli omnämd i positiv bemärkelse!
"Men några sångtalanger som sticker ut hittar man också: Anna Björklund med inlevelsefull stämma i rollen som den lite småtöntiga Serena."
Jag är stolt över min insats, punkt. :-)


Tänk på Meryl Streep..

En annan insats jag är stolt över är dagens spinningpass..
Jag och A-K var duktiga och svettades ut helgens synder, hon svettades bacardi och jag rödvin, eventuellt lite tequila med, saltet kom på köpet!
Det var tunga ben, djupa andetag och mycket svett ett tag...
Skööönt!

Har plockat ihop lite här hemma sen jag kom hem idag.
Målet är att kunna utföra en ordentlig städning imorgon...
Måste fixa en massa grejer då också, handla och så.

Dags för en sen dusch!

Over & Out.

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Åh vad roligt att du upmärksammades i recensionen :=) You go girl!!!!!

    2008-11-04 | 02:00:15
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: