luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En bra kandidat

Kategori: My life..

Kunde inte sova i natt..
Var hur trött som helst när jag gick och la mig, men vetskapen om att jag absolut INTE fick försova mig (som jag iofs sällan gör) gjorde mig istället sömnlös. Kollade på klockan sista gången vid tvåtiden.. När Tassa sen traditionsenligt började krafsa på garderoben klockan sex så valde jag att tacka henne istället för att skälla..
Tre minuter senare ringde väckarklockan..
Anledningen till att jag inte fick försova mig var att jag måste förvissa mig om att Kerstin skulle kunna hämta sina papper innan kundbesök och att papsen skulle få kunder till kontraktsskrivning vid öppningsdags.
Det funkade utmärkt, hann tom tanka bilen innan jag parkerade på den
bortresta chefens parkeringsplats i garaget.

Ikväll är det dags för jobbet att förflytta sig till till Lindberghallen och tillbaka till 80-talets blod, svett och tårar! Ska bli kul som tusan!! Men jag har ett ganska stort pirr i magen..

Ska passa på att be om ursäkt för en tidigare anka..
Det var självklart moster och inte faster som var på premiären!!
Det är nu ändrat i texten.. ;-)

Skrev igår att det kanske var dags att skaffa sig en karl..
Nu har jag sett ut en bra kandidat! :-D


MMmmmagnus Jernemyr... Min min min!

Kaffedags nu.

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: