luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hatkärlek

Kategori: My life..

Trött och frusen och lite obehaglig till mods skriver jag lite innan läggdags.
Precis kollat på nyheterna.. undrar om Jimmy fortfarande lever?
Usch, håller tummarna hårt för att man hittar honom vid liv!
Tycker inte om när verkligheten kommer så nära..
Det var lika med Pernilla och Engla... RIP

Idag har det inte hänt just nåt av intresse för allmänheten.
Var en sväng till Maxi och handlade till mig och mormor efter jobbet, åkte hem till henne, bytte gardiner, fikade och pratade nån timme och sen vidare hemåt. Tvättat en tvättmaskin som vill bli hängd nu och kollat på DHW.

Imorgon ska jag äntligen ner till Svea!
Hatkärlek.
Jag ser verkligen fram emot det samtidigt som jag tänker "usch va jobbigt, jag kommer få en hemsk träningsvärk, orkar jag.." etc. etc.
Jag orkar, men jag kommer garanterat få träningsvärk.
Det var snart fem veckor sen jag var på ett pump-pass..
Shit pommes... :-S

Nä, nu hägrar sängen.. efter tvätthängning.. Blä!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Ja det där med Jimmy är verkligen obehagligt. Jag hoppas att han kommer till rätta...

    Lycka till med pumpen imorgon ;)

    2008-11-26 | 00:05:31
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • JESPER säger:

    DESPERATE HOUSEWIVES I VÅRA HJÄRTAN!

    2008-11-27 | 17:33:04

Kommentera inlägget här: