luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Beslutsångest

Kategori: My life..

Ibland önskar jag att jag hade en personlig rådgivare!
Jag är den veligaste människan i mannaminne..

Dagens dilemma är om jag ska åka till Insjön eller inte.
Jag kom precis hem från en heldag i Djurås med musikalrep och efter det mat, fika och paketöppning i Mockfjärd!
Det har vart en jättebra dag på alla vis och jag känner mig rätt nöjd med det, MEN så dyker det upp tillfälle för myskväll med musikalarna hemma hos Simon i Insjön. Ska jag pallra min trötta kropp ditåt eller inte? That's the question..
Har lite dåligt samvete gentemot missarna eftersom jag närapå aldrig är hemma och lite dålig samvete mot min kropp som aldrig blir utvilad, men nu har jag tagit med mig en halv tårta från Mockis för att bjuda gänget på och vi får sova över så det blir ingen lång resa till Djurås imorgon, och dessutom så är det helt underbara folk som är där!
Ni som aldrig musikalat förstår nog inte riktigt vilken "familj" man blir...
Så vad göra?
Åka va?

Hursomhelst så måste jag duscha och packa lite..
Ska fundera en liten liten stund till iaf...



Okej, senast igår skrev jag att jag aldrig blir yngre än så här...
In i duschen med dig Anna - du ska till Insjön!

Yeee Haaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: