luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Effektiv på morgonkvisten

Kategori: My life..

Nu är jag vaken, halvnaken (på väg in i duschen) och redo för en ny dag!
Blommorna är vattnade, den torra tvätten vikt och sorterad, tvättmaskinen brummar flitigt och kaffebryggaren har precis producerat ett par koppar svart.
Life is good!

Idag ska jag packa lite mer än vanligt..
Ensemblen är inbjuden till Leksand av Snickar-Olle (regissörens man och han som fixar scenen åt oss), han har nämligen klyvit tummen i två delar och tyckte att han kunde behöva en liten fest där hemma! Kanske sover jag över, beror på hur tidigt jag behöver komma imorgon, men jag ska hålla mig nykter iaf. Fram till premiären har jag för mig jag sa va? Jag snubblade kanske lite förra helgen, men det var ju bara två öl och de tog jag igen för fredagen den 19:e som inte blev av! ;-)
Har f.ö. en bra känsla i kroppen, jag är pigg och alert!
Ja okej, inte på kvällarna, men då FÅR man ju va seg!

Jag kan, jag vill!

Vi får se om jag skriver mer idag, troligen inte..

Ha nu en riktigt trevlig helg!
Och ni som åker på marknad i Rättvik, förät er inte på marknadsgodiset!
Jag fullkomligt ÄLSKAR de där bruna fyrkanterna med chokladsmak som alltid finns i lösvikt, jag köper ett hekto och pressar det direkt, sen mår jag illa! ha ha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: