luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En bekännelse...

Kategori: My life..

Vilken dag!

Den här dagen har fullkomligt sprungit förbi i ett högt tempo!
Det började med att jag visst råkat stänga av alarmet, och vaknade med ett ryck 50 minuter senare.. Men eftersom jag vanligtvis är så seg på morgnarna så hann jag till jobbet nästan i tid ändå!
Efter jobbet var jag till Underverket och i stort sett "hämtade ut" kläder!
Helt otroligt vad trevligt det är med rabatter och presentkort! :-)
När jag modellade fick jag ju presentkort på 1000 kronor + 20% rabatt om jag handlade inom en månad, så idag fick jag detta för endast 62 kronor!


Lite svart för 62 kronor (värde 1 327 kronor)

Hade egentligen tänkt köpa den röda behån jag hade på modevisningen, men den fanns inte inne i min storlek och jag orkade inte vänta på en beställning, så jag tog den i svart istället (den översta), den går att knäppa om till halterneck. Trosorna hade jag på modevisningen och de gillade jag. Och den andra behån fick mitt dekolletage att blomstra! ha ha..
Kan nog göra sig på en sänggavel vid rätt tillfälle också! ;-)

Nu till en bekännelse..
Mamma.... Jag har haft sönder ditt halsband! *svälj*
Men efter behå-shoppingen åkte jag och lämnade in det för reparation..
Hoppas det var värt det.. Det kommer kosta mig minst 300 spänn iaf. Men om du inte vill ha tillbaka det så kan man ju indirekt säga att jag köpte ditt trasiga halsband för minst 300 spänn!! eeeh... eller?
Förlåt!

Efter detta åkte jag till Svea och tränade Combat!
Apu! Första kvarten hade jag sån kramp i fötterna att jag funderade på att kasta in handduken, men sen snörade jag upp skorna lite och då blev jag
Miss Duracellkanin.. Slog och sparkade som aldrig förr!

Nu är det snart dags för DHW och ett litet kvällsmål med keso,
mys med missarna och sen dusch och säng!


Mys-Missekiss

Puss och kram!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Det låter som att du haft en bra dag trots att du försov dig i morse! Annars kan det ofta bli så att om dagen börjar fel så fortsätter den likadant :(

    Btw....snygga underklädesfynd!

    2008-10-14 | 23:49:13
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • mams säger:

    snyft, halsbandet är inte till salu!

    2008-10-15 | 16:22:06

Kommentera inlägget här: