luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fame - blod, svett och tårar

Kategori: My life..

Jag sitter och myser...
Har en varm och gosig katt liggande över axlarna som en boa,
ett fånigt leende på min mun och trötta ögon som skvallrar om för lite sömn.
Jag är så himla nöjd!



Vi har haft en intensiv musikalhelg med massor av hårt jobb, svett, skratt, tårar, kaffe, några skador/känningar och näsblod, men framförallt - massor med kul!
Trots att alla var trötta och slitna så gjorde vi idag ett genomdrag av vår "nya och justerade" musikal som bjöd till både ståpäls, tårar och skratt.
Åååhh vilket gäng vi är!!
Det kommer bli tomt när allt är över...

Just nu känner jag bara för att få sträcka ut  i soffan i några timmar
innan jag förflyttar mig in mot sängen.
Det bli garanterat lättvaggat ikväll!

Over and out från Medväga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: