luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Galenskap

Kategori: My life..

Lyckorus!!!

Jag är hungrig, svettig och trött - och ändå totalt superglad!

Genrepet gick riktigt bra och nu känns allting bara skitbra!
Det är väl galenskap att sitta här och fån-le strax före midnatt,
men jag kan inte låta bli!
Fy fan va bra vi är!!!

Ännu mer media..
Idag var SVT där och filmade lite!
För er som missade tv-sändningen och inte vill gå upp med tuppen imorgon
- kolla in det här!

Blir tomt utan Fame-gänget imorgon, men oj va jag ska.. vila?
Ja det ska jag.. och tvätta lite svettiga kläder!
Bada badkar kanske?
Lyxa, vila, softa, mysa, njuta!
Sova.. det borde jag göra nu, men igen, galenskap.. jag är pigg!



 
Lösögonfransarna är avplockade, men kolla in sminket!!
Fick en blomma idag! :-)

Måste väl sova nu...
Ska göra ett försök iaf!

Natti!

Kommentarer

  • mams säger:

    Bubbelbad, ett glas vin i badet och lite skön musik...härligt! Because you´re worth it!



    Glöm inte att lägga av luren så du verkligen får njuta ifred.

    2008-10-31 | 07:53:26
  • Loppa säger:

    Håller med ovanstående skribent! Njut av din lediga fredag ikväll!

    Stor kram!!

    2008-10-31 | 10:14:23
  • Anna Andersson säger:

    Var i och kollade klippet på svt!

    FAN vad ni är bra!!!!!

    2008-11-01 | 11:24:04
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: