luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

75 upphopp

Kategori: My life..

Oj oj..

Ikväll måste jag hinna med massor med grejer!
Jag ska hinna packa och planera inför en hel helg i Djurås, kolla på en film som ska tillbaka på söndag = imorgon för mig (eller kanske du vill låna Loppa?), blogga, ringa mamma om madrass, tvätta (igen..), städa lite mer..
Hur mycket tror jag att jag hinner..?
Hmm.. ja det visar sig!

Imorgon är det äntligen fredag och det betyder musikaldags!
Ska sova i Lindberghallen både fredag och lördag, detta medför en del planering och packning. Det är tur att ICA ligger en trappa ner, men det kan ju bli dyrt att springa där direkt man ska ha nåt...
Det ska hursomhelst bli riktigt kul!
Man brukar verkligen ha nytta utav dessa intensivrep.
Stina-Kari ska mangla oss och peta i minsta lilla detalj!! :-)
Resultatet kommer bli strålande - det vet jag redan!

Häromdagen skickade jag ett sms till Mr Perfect.
Detta frambringade tydligen flashbacks både hos honom och mig.
Varför dras man till det omöjliga?
Jag vacklar.

Har en smaskig träningsvärk i magen idag efter gårdagens core..
Tänkte spä på den med en timmes funktionell träning idag.
Mötte upp Loppa och vi gick in till vad vi trodde var typ rätt så lugn styrketräning i stil med knäböj och armhävningar...
Det visade sig bli riktigt svettigt!!
Hoppsan Kersin, kommer vi ens kunna gå imorgon efter 75 upphopp?

Måste börja med filmen nu.
Kanske kan ringa mamma under tiden också.

Kram på er!

Kommentarer

  • loppa säger:

    Ja, kanske d du! Vad är det för film då? Kan hämta den på ditt jobb imorgon isåfall...mejla mig:-)

    Kramkram

    2008-10-09 | 22:42:57

Kommentera inlägget här: