luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Klubbad..

Kategori: My life..

Jag sov och sov..
Herregud vad jag sov i natt!

Slocknade i soffan i pausen på Parlamentet, vaknade halv tio, borstade tänderna och masade runt. Klockan tio låg jag i sängen och minns inget mer fram tills det att klockan ringde i morse... Snacka om klubbad!
Vaknade iaf ganska så utsövd!

Som alltid när jag får sova lite så åkte jag på huvudvärk senare, men jag ignorerade den och gick på spinning efter jobbet idag, fy farao va drygt!
Trodde nästan jag skulle svimma under nedvarvningen..
Men det är bra, då har man gett ALLT!

Har duschat och ätit nu och håller på med tvätt och disk, ska försöka vara så effektiv jag kan i en timme till, sen blir det CSI och sen hopp i säng!
Håller på att ändra mina sömnvanor - MINST 7 timmar varje natt!

Just ja - lite Fame igen!
Jag är med i tidningen idag! :-)
Tack Anna G för att du uppmärksammat detta, det hade inte jag!

Effektiv var ordet!

Kram kram

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Du måste bli mer ego, Anna, hur kan du ha missat dig? :)

    Kram

    2008-10-20 | 19:55:18

Kommentera inlägget här: