luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En månad till premiär!

Kategori: My life..

Nu är Fame-sidan uppdaterad med bilder och en kort presentation
på alla i ensemblen! Kolla in oss här
Läs gärna i bloggen och skriv i gästboken, det är mycket uppskattat av alla!
Vill påminna alla er som inte har köpt biljetter än och som säger som jag vanligtvis också brukar säga, att "Jag ska gå, men jag hinner köpa sen för det är ju lång tid kvar.." Tiden går fort!! Det är endast en månad till premiären idag, och vi har redan sålt slut på platser motsvarande tre föreställningar...
Så ta och boka era biljetter så får ni förhoppningsvis även bra platser!



Maria i Motala:
Jag gillar alla smycken jag kan ha..
Har fått nickelallergi så de flesta av mina är nu oanvändbara.
Jag ska ringa Tesa ikväll tänkte jag, har ni bestämt nåt?

Nu ska jag snart gå på pump!
Hoppas det är det nya passet..

Kram kram!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Var in och kollade på Fame-sidan! Kul att det börjar dra ihop sig för premiär. En månad går fort :=) Och btw...det syns verkligen på fotot vad smal du har blivit! Bra jobbat! Kramen

    2008-10-01 | 16:57:00
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: