luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Modelldags

Kategori: My life..

Så var det snart dags igen...
Att klä av sig kläderna och posera på catwalken!
Gulp!

Ikväll blir det mycket folk.. och en av de inbjudna är min egen kusin!
Känns nervöst!
Det är som med sången - det är alltid mer nervöst om du känner folk än om det är helt okända ansikten. Man behöver liksom inte konfronteras med dem igen.
Fast det är klart, Loppa sa till mig att - jag citerar - "Jag har ju sett dig i gamla tränings-underkläder så det kan ju bara bli bättre". Men till mitt försvar så gick jag inte runt i högklackat och poserade inför ett 40-tal andra människor då....
Gulp igen!

Får skriva mer senare ikväll.
Måste äta nåt flytande till mellanmål nu så inte magen står i fyra hörn!

Wish me luck.

Gulp gulp!

Kommentarer

  • mams säger:

    Det gick säkert bra. Loppa blev kanske inspirerad och går med dig på shoppingrunda i underklädesbutiken.

    2008-10-02 | 20:15:36
  • Loppa säger:

    Du var verkligen skitsnygg och gjorde ett superproffsigt intryck där på podiet!!

    Du skulle kunna göra det där på heltid vetdu!!!

    Kramkram!!

    2008-10-02 | 21:41:07

Kommentera inlägget här: