luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Motala invaderar!! :-)

Kategori: My life..

Den här kroppen är trött!
Riktigt trött!

Kom precis hem från jobb, tre timmars musikalrep och handling på
Ica Maxi (ja jag var där tills de stängde klockan tio)..
Nu känner jag mest för att gå och lägga mig, men!
Måste ju berätta vad som hände idag först!

Har ju glömt bort att ringa Tesa varje kväll den här veckan,
så i morse när jag kom på att jag glömt så skickade jag ett sms..
Trettio sekunder senare ringde hon upp mig!
Jag höll på att sätta frukosten i halsen när hon berättade att förutom Tesa själv så kommer även; Göran (hennes man), Maria (hennes kusin), Robert (Marias man), Gerd (Tesas mamma), Sigge (Gerds man) och Leif (Tesas pappa)!!!
Och då har hon inte frågat alla än... Gosch!
Trodde morsan skulle få slag när jag berättade att Motala invaderar, men hon tog det nog rätt bra ändå.. Finns det hjärterum så finns det stjärterum!! :-)

Förutom detta roliga besked så stod vågen på ett kilo minus också,
så det var pigga och glada steg som tog mig till jobbet (från bilen) sen!

Nu är stegen desto tyngre, en intensiv helg står framför mig!
Men jag springer mot den med öppna armar!
Dags för uppladdning.

Godnatt vänner!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    stackars din mamma, hon kan inte ha det lätt

    2008-10-04 | 12:20:44

Kommentera inlägget här: