luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

FAME-maraton

Kategori: My life..

Idag börjar det äntligen - vårat musikalmaraton!!!
Första dagen med orkester+ljud idag, sen rep och genomdrag med orkester, ljud och ljus varje dag fram till och med onsdag, genrep torsdag, VILA fredag och sen.. sen är det dags för en efterlängtad premiär!!! Jag längtar som en tok!
Det enda negativa just nu är väl att det blir ett fasligt pusslande med allt.
Vem tar bil? Jag tar bil, nej hon har bil, jaha hon sover kvar, ja då tar jag bil.
Mat. Tar en låda ur frysen, jaha samma som igår, hinner jag äta, har jag ätit?
Sömn. Sova?, vem har tid att sova, hur, och hos vem?
Jobba. Jobb hela dagarna, musikal hela kvällarna, sen skiter man i var man sover!

Men det är så kul så det är lätt värt det!

Lunchade med Skippers-Anna idag, LowCarb-burgare och bönor på Max.
Även hon kör den hårda stilen nu!
I morse hade jag förresten tappat de hekton som jag gått upp förra veckan + ett till,
så nu är är det lägstanivå igen (-0,1). Många bäckar små!
Har kvar 2,3 kg av de 3 jag ville ha bort till premiären.
Men jag har hittat några nya gränser, OM det skiter sig!
Den första är om 0.7 kg, så det borde jag kunna ta!
Den andra är om 1,3 kg, så den kan gå!
Om man vrider och vänder på saker finns det massa gränser! :-)

Ikväll efter repet åker nog ett gäng hem till Oskar i Gagnef och chillar, därav den tidiga bloggen. Jag åker iaf hem och sover, måste ju mata missarna också, men imorgon blir det nog övernattning någonstans som inte är hemma.
Håll i hatten - nu kör vi!

Håååårt jobb!

Ni som inte sett Fame kommer att fatta när ni gjort det!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Lycka till!!! Jag längtar såååå mycket till den 8:e då vi ska dit.

    Kram och försök andas mellan varven oxå ;)

    2008-10-24 | 16:34:59

Kommentera inlägget här: