luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Reliker från 80-talet..

Kategori: My life..

Huga!!

Mina föräldrar var ju och tittade på första akten av Fame i söndags..
De blev då så inspirerade av det glada 80-talet att de åkte hem och
rotade - djupt - i gömmorna!
Fick kläderna som de hittade idag....
Ha ha ha!! Fy fan!!
Riktiga reliker från 80-talet..
Det värsta är att jag faktiskt kommer ihåg de flesta av dem!

Förutom klädprovning så har jag även hunnit med att handla, laga mat, plockat ur diskmaskinen, fyllt på med nytt och handdiskat, tvättat två maskiner, vikt tvätt och övat sång. Jag hoppas hitta lite ork till fortsatt matlagning och städning imorgon också - jag måste fylla upp frysen med matlådor inför nästa vecka!

Nästa vecka ja..
Eller rättare sagt, från och med fredag, då börjar allvaret!
På fredag kör vi sångrep tillsammans med orkester och med myggor (mikrofoner) för första gången. Sen är det tänkt att vi ska köra genomdrag lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och sen.. GENREP på torsdagen!!! Vilodag/katastrofdag på fredagen och sen är vi där... PREMIÄR!!!
Wieee! 11 dagar kvar.. nu börjar nedräkningen!

DHW och sängen!
Kram!

Kommentarer

  • mams säger:

    Reliker...ja,ja, du plockar poäng inför julklappsbestyren!

    2008-10-22 | 05:53:47
  • Maria i Motala säger:

    Din mamma är rolig, jag ler åt typ alla hennes kommentarer. Jag ser fram emot att komma och hälsa på om några veckor. Vi ses, grattis i efterskott.

    2008-10-22 | 07:29:26
  • mams igen säger:

    Att munhuggas är alltid kul om man vet att man kan ge och ta, med glimten i ögat.

    Men reliker, det VAR magstarkt! Dessutom sa hon att flera av plaggen säkert är perfekta för föreställningen!

    Den donnan talar med kluven tunga!

    2008-10-22 | 20:23:04

Kommentera inlägget här: