luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Två år

Kategori: My life..

Go'kväll kära läsare!

Idag har jag hunnit handla, äta, plocka ihop och somna i soffan..
Har förresten slängt skräp också.
Känner mig trött och orkeslös fast jag egentligen är pigg.
Rimmar inge vidare, jag vet.
Hade tänkt gå på spinningen idag, men såg att passet var förlängt till 90 minuter, och då var jag inte så sugen längre.. Imorgon är det inga roliga pass om jag vill gå direkt från jobbet, kanske kan gå in och shoppa på underverket medans jag fördriver tiden iofs.

Insåg idag att jag nog slagit personligt rekord i att bo på samma ställe länge.
Jag är ju en jävel på att flytta.
Mina adresser genom tiderna:

1. Hasselvägen 8, Mockfjärd
2. Storsvevägen 40, Mockfjärd
3. Tumgatan 3(?), Borlänge
4. Koppartorget 3, Falun
5. Gammelvägen 5, Falun
6. Hagagatan 2, Falun
7. Storsvevägen 40, Mockfjärd
8. Lustigkullevägen 30, Motala
9. Norrängsgatan 33, Motala
10. Storsvevägen 40, Mockfjärd
11. Högsvevägen 145(?), Mockfjärd
12. Vasagatan 3, Borlänge
13. Herrhagsvägen 219, Falun
14. Storsvevägen 40, Mockfjärd / Uppfartsvägen 18, Borlänge
15. Uppfartsvägen 8, Borlänge

Inte så illa va?
Nu har jag iaf bott i samma lägenhet i två år!!
Skulle nästan firas, ellerhur?
Eller är det dags att flytta?
Ha ha!! Då säger väl mina föräldrar upp bekantskapen med mig!
Nej nej.. jag trivs alldeles för bra för att flytta!

Dagen för övrigt har vart en riktig svullardag..
Har en degklump i magen utav alla skivor vetelängd + kaffe jag ätit idag!
Imorgon får jag ta tag i det här igen - det var trots allt en ny rekordnotering på vågen i morse, så jag sköter mig rätt bra för övrigt!
Är snart vid ett delmål, så det är bara att ta nya tag!

Imorgon!

Kommentarer

  • gratulant och fikatant säger:

    tänk på att det förväntas bli en del "svullfika" till helgen...för jubilaren bjuder väl på tårta?

    2008-10-13 | 21:46:15
  • grannen säger:

    Men du, høgsvevægen 145 var ju dær vi bodde i det rosa huset..... Kænner mig lite hedrad att min adress står med =)

    Puss

    2008-10-13 | 22:07:41
  • Anna Andersson säger:

    Du kanske helt enkelt ha hittat rätt nu :=) Vi får hoppas på det, för det är bara för tråkigt att trilskas med flyttkartonger och att skura bakom spisen ;)

    2008-10-13 | 23:50:02
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Loppa säger:

    Men när har du bott på Snuttefingersvägen??? (Tumgatan...)

    2008-10-13 | 23:53:14
  • Anonym säger:

    Hejhopp kikar in:) hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt!

    2008-10-13 | 23:56:42
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: