luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fina grejer

Kategori: My life..

Får bli en kortis i pausen på Grey's idag..

Var och tränade pump efter jobbet, jag och sex andra hade släpat oss dit.
Ibland blir jag bara så matt..
En instruktör som saknar taktkänsla är bland det värsta jag vet!
Men träningen var bra, den säger jag inget om.
Kommer att strama ännu mer i kroppen imorgon!

Åkte hem och fixade till en god kebabsallad med hemmagjord kebabsås (mitt superhemliga och goda recept!), så himla gott, skulle kunna livnära mig på det!
Kebabsallad upp till struphuvudet och träningsvärk i hela kroppen,
det är fina grejer det!

Lite Fame..
Biljettförsäljningen rullar på som bara den, snart bara hälften kvar!
Så glöm inte köpa ni som vill se! (Okej, nu är jag tjatig!)
Nya bilder och bloggar finns också upplagda här!

Känns som om jag glömt säga nåt viktigt..
Det kanske kommer!

Pausen slut!
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: