luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dagens grattis!

Kategori: My life..

Ja, grattis då Anna.. Hur känns det?
Jovars.. ett år äldre, inge klokare för det.

Hur har du tänkt fira din födelsedag?
Grabbarna på jobbet bjuder på lunch idag, annars blir det väl mest jobb
och senare ikväll är det dags musikaldags igen!

Ingen tårta då?
Tårtan får vänta tills imorgon då jag har bjudit in mig och mormor på kalas hemma i Mockis, har önskat mig en tårta med gelehallon!

Är det någon som har sjungit för dig än?
Jajjamensan! Jag fick sång och gratulationer redan innan tuppen hade vaknat i morse! Efter det har jag fått kramar, sms och fina hälsningar på olika vis!

Vad har du önskat dig i present då?
Helkroppsmassage, presentkort och en ny trådlöstelefon.
Men alla gåvor och allmosor är välkomna!

Tillsist, hoppas du får en riktig höjdardag - bättre än gårdagen!
Ja det hoppas då jag också!
Tack!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Med en enkel tulipan, uppå bemärkelsedan. Jag har den äran, jag har den äran att gratulera :=)

    Där kom den lilla trudelutten - med tondövhet och allt :)

    Stort grattis på dig tjejen!!!

    2008-10-17 | 17:44:23
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Loppa säger:

    Hipp hipp.....ja må du leva:-)

    Kramar från Loppa!

    2008-10-17 | 18:32:23
  • Sara Lu säger:

    Nu har jag varit dålig på att läsa på ett tag, men nu är du tillagd på mina favoriter, så härefter ska det läsas!! =) Och grattis en gång till!! OCH jag håller med om instruktörer som inte har taktkänsla - irriterande!! Kärlek!

    2008-10-17 | 20:12:19
    Bloggadress: http://saralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: