luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Attans!

Kategori: My life..

Nu får jag be så hemskt mycket om ursäkt, sent idag igen!

I morse kom jag på att jag skulle lämna blod innan lunch, så jag hoppade över träningen efter jobbet och satsade på matlagning istället!
Chévelasagne dagen till ära!
Goodi goodi!



Medans jag lagade mat så övade jag Fame-stämmor,
tänk vilken effektiv brud jag kan va när jag lägger manken till!
Men tyvärr blev det inte städat som planerat..
Får ta det imorgon.. eller nåt.

A-K och jag kollade på film 2 av 3, Dumpad... Inte så bra. Välj nåt annat!
Får se när den tredje hinns med, nu är det ju DHW och Grey's tis/ons!

Apropå dumpad..
Min Mr Perfect har gått och blivit pappa!
Kan väl glömma den Fallback-killen nu då...
Attans!

Imorgon får vi hoppas på fint väder!
Vi gör nämligen upp om SF-mästar-titeln då..
Får hoppas att det iaf går lika bra men helst bättre än sist!
Men det blir nog tyvärr årets sista runda.

PS. Några bilder från gårdagens rep med 80-talskläder finns nu
upplagda på Famebloggen!

Sov gott!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Vilka grymma 80-talspaltor ni har klätt upp er i :=)

    2008-10-06 | 23:14:37
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Maria i Motala säger:

    Chévrelasagne?? Låter gott!! Hur göra? Grattis till kilot. Din mamma behöver inte oroa sig, vi är världens bästa gäster ;o)

    2008-10-07 | 07:38:53

Kommentera inlägget här: