luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nostalgi

Kategori: My life..

Klockan är kvart över elva och jag är inte ett dugg trött.
Tänk om man kunde lägga energin åt sidan och stoppa tillbaka lite
imorgon när väckarklockan ringer...

Ännu ett kanon-genomdrag avklarat, idag med smink och HÅR!!!
Fick se alla fina hockeyfrillor, permanenter, luggar och nya färger..
Satan i gatan - nostalgi!
Att kolla på Sebastian och Magda var som att bläddra i en gammal OKEJ!

 
Tänk er lite - eller rätt mycket - smink på det!
Som taget ur en Jane Hellen-reklam från 80-talet!

Carro och Lovisa var och kollade idag!
Så kul att se lite gamla bekanta ansikten!!
Mera sånt, mera sånt!!
Helena: Vi ses på lördag - då jäklar!!!

Nu har jag köpt rengöringsprodukter!
Det blev "billighetsvarianten" på apoteket..
Får påminna mig själv om att inte gå in på Novakliniken fler gånger nu,
hon måste ju tro att jag är scitzo..
Men jag ville inte betala 1000 spänn, så enkelt är det!
Istället har jag betalat ca 300 spänn för rengöringgel och ansiktsvatten och fått några prover så jag kan bestämma vilken kräm jag vill ha sen.
Lite bättre deal.
Nån som har bra erfarenhet av märket Vichy?
Ska testa tvätta bort scensminket nu iaf..

Godnatt - om jag kan sova vill säga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: