luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nerver..

Kategori: My life..

Energin jag hade igår kväll var som bortblåst i morse.
Men jag vet att den återvänder direkt jag kliver över tröskeln till Lindberghallen!
Två dagar kvar till genrep nu... shitpåmfritt!
(shit pommes frites)
Inatt drömde jag om Fame igen, en ganska trevlig dröm och en mindre trevlig..
Nu börjar jag bli nervös.. är livrädd för att tappa text eller komma fel på nåt sätt.
Jag vet ju att det sitter, men tänk om texten i nån av mina låtar bara är "borta"!!
Nu skrämmer jag upp mig själv, låt bli med det Anna!!!

Ny artikel i Dalarnas Tidningar förresten (bara webben än vad jag vet)!!!
Fick va med på bilden jag med. :-)

Kram från den trötta tjejen med sträckt ryggmuskel.
Gå aldrig på Body Jam mindre än en vecka före premiär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: