luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ofrivilligt ögonlocksfladder

Kategori: My life..

Ännu en dag, ännu ett inlägg!
Jag känner mig trött, men glad. Hoppas det bara är tillfälligt (tröttheten alltså)!
Orkade iaf träna core idag, och så sprang jag i en kvart innan passet..
Tur jag inte kom dit tidigare, för jag hade inte pallat 20 minuter!!

Jag har ett problem..
Eller jag har säkert en hel del problem, men ett specifikt!
Det är nämligen så att mitt ögonlock har börjat leva sitt eget liv..
I tre veckors tid har mitt vänstra ögonlock dansat jitterbugg i tid och otid.
Min mamma säger att "det är din kropp som tycker du vart singel länge nog och därför flirtar obehindrat med allt och alla". Google säger att det kan bli så om man är stressad, sovit för lite eller kanske suttit mycket vid en dator.. Katching!!
Jag tror på Google.. vad tror ni?

Var till Kupolen idag på lunchen.
Papsen hade köpt ett par nya skor som bestämt sig för att ge upp redan innan de blev använda, så jag var och bytte ut dem. Tänkte att jag även skulle passa på att springa in på Teliabutiken och be dem kolla min mobil (eftersom den har krånglat). Efter 20 minuters väntan och en avancerad köplats gav jag upp! Varför har de inte fler som arbetar under lunchen? Och varför är alla tröga jävla människor alltid ute samtidigt som mig!!??
Precis när de håller på att bli klara kommer det obligatoriska;
"du det var en sak till jag funderade på"..
Grrrrrrr!
Får väl trilskas ett tag till, för in dit går jag då inte igen på ett tag!

Det enda som var positivt med det besöket var att jag blev påmind om en till grej jag kan lägga på min önskelista! Förutom massage och presentkort så vill jag nu också ha en trådlös telefon som går att prata i mer än 4 minuter innan den dör!

Jag borde städa nu när jag har en liten stund över..
Har iaf tvättat, lagat mat och ätit!
Igår städade jag på jobbet så dammsugarn började lukta brandrök!
Dett går hett till när jag suger!!
*mohahaha*

Ska avsluta detta inlägg med att fråga er om en tjänst!
Det är nämligen så att vi i Fame-ligan skulle behöva lite idiell hjälp i fiket och garderoben under föreställningarna.. Mina föräldrar åker ju som bekant till Thailand och blir borta 9 av 13 föreställningar, två av de resterande har de biljetter till, en är dagen efter hemkomst (jetlag) och den sista hjälper de till på.
OM det skulle vara någon som känner att de inte har något bättre för sig så är ni varmt välkomna att höra av er till mig så jag kan lämna ert namn till de som håller i det! Som jag sa är det idiellt, men det lät iaf som man kan smita in längst och kolla på föreställningen under tiden..
Tänk på saken! :-)

Städa!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jag har också ett ögonlock som får för sig att leva ett eget liv ibland :/ Om du kommer på ett botmedel så får du hojta till. Kramen

    2008-10-08 | 22:09:43
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • ordmärkaren säger:

    ideéllt, lilla gumman.

    2008-10-08 | 22:18:29
  • Märker på ordmärkaren säger:

    Vill inte vara någon besserwisser men om man ska rätta någon så ska man rätta rätt. Idéellt, lilla gumman.

    2008-10-09 | 11:30:30
  • Anna säger:

    Ha ha ha!!

    Ni är då för härliga! :-)

    2008-10-09 | 12:57:14
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/
  • ordmärkaren säger:

    Bergwalls ordlistra säger ideellt utan apostrof!

    2008-10-10 | 06:08:50

Kommentera inlägget här: