luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

PS. I Love You

Kategori: My life..

Vilken otrolig helg det här blev!
Nu sitter man uppe - alldeles för sent som vanligt - och ska försöka summera.

Efter repet igår så åkte vi hem till Stina i leksand och åt tacos.
Vi var väl totalt 22-23 personer!
Utspridda på madrasser framför en tv kollade vi igenom filmen som blivit bandad från genomdraget.. Hjälp vad bra det såg ut!! Mycket bättre än förväntat! Supernyttigt att få se på sitt framträdande med "publikens" ögon!
Det blev hursomhelst en lugn och trevlig kväll!
Stinas dotter Elsa ville att jag skulle sova på bäddsoffan i hennes rum, så där sov jag gott ända tills jag fick en hund på magen i morse!

Dagens rep blev också en upplevelse...
Vi körde nämligen med kläder i den mån vi kunde!
Jag ska va helt ärlig.. vi såg förskräckliga ut! ha ha
Att folk frivilligt bar dessa hemska kläder på 80-talet är för mig en gåta!?
Så förbered er på 80-tal goes wild!!!
Förresten kan ni hålla ögonen öppna i dalarnas tidningar..
Kan hända att det var en journalist där idag!! hehe


A-K tittade förbi i slutet av genomdraget (öppet rep), hon kommenterade alla söta pojkar och sa att hon gärna åker förbi och kollar på fler rep!
Det tar jag som ett gott tecken! :-)

Ikväll så åkte hon och jag iväg och hyrde filmer, 3 filmer i en vecka för 120 spänn, det är helt okej tycker jag! Hon hade inte sett PS. I Love You och jag ville gärna se den igen, så för nån timme sen satt vi här i min soffa och grät som små barn både hon och jag.. Helt svullen runt ögonen nu!
Så jäkla bra film!!

Ska försöka skriva mer imorgon, nu ska jag sova!

Kram kram

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Oh ja, Ps I Love You är verkligen toppen!!! Jag grät också floder...

    Hojta till om det blir fler öppna rep! Vore skoj att se vad det är ni pysslar med :)

    2008-10-05 | 23:23:30
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • den kloka mamman säger:

    Om du tänker se fler snyftare kan du lägga kalla (använda) tepåsar på ögonen efteråt, det sägs vara bra mot svullnad.....fast kanske inte mintte förstås.

    2008-10-06 | 16:53:24

Kommentera inlägget här: