luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

70 kg gav en bruten nagel

Kategori: My life..

Naturism - normalt??
Hmm.. njae.. inte i min värld.
Sitter och skakar på huvudet till Outsiders.. skumma människor!

Nu börjar det hända grejer på kontoret!
Det ramlar in nya grejer varje dag och man börjar skönja ett riktigt bra
resultat under röra och byggdamm..
Och imorgon åker tjejligan och invaderar IKEA så pass upp om du tänkt åka dit,
 vi har nämligen tänkt vara riktigt effektiva!
Sen kommer en städfirma och städar bort byggdammet (det slapp jag göra - det ingick liksom i paketpriset, Thank God!) på onsdag, och efter det är det en del pyssel med datorer och uppskruvning av diverse prylar, men sen..
Tjoho va fint det blir!

Vi fick en massa varor idag och jag handlossade en pall men otympliga 20-kiloskollin, det gick okej, men sen skulle jag och Kjell lyfta ett 70-kilospaket och då.. KNAK!! Min nagel passade på att gå rakt av.. Jag har vart jätteduktig med att spara mina naglar ett bra tag, och jag hade en "finhand" och en "fulhand", nu har jag två fulhänder.. Måste nog klippa ner alla naglar, det ser för jävligt ut faktiskt.. he he

Skyndade mig iväg och spinnade en cykel2:a efter jobbet!
Det gick urbra! :-)
Kändes som om jag kunde ha tagit i mer faktiskt, men den här veckan kommer att bli tuff ändå så det var nog bra att det finns lite ork kvar i benen!

När jag kom hem åt jag kräftor!
Andra gången i år - lika gott!

Nu är det dags för CSI!

Självklart var det filmen som lockade fram mina tårar igår!
Jag har lätt för att gråta säger de som vet..

Kommentarer

  • familjen säger:

    Tårar...det har jag aldrig märkt...däremot att du kan flytta berg med din vilja! DET HAR VI MÄRKT!!!

    2008-09-22 | 21:09:06
  • familjen säger:

    Tårar...det har jag aldrig märkt...däremot att du kan flytta berg med din vilja! DET HAR VI MÄRKT!!!

    2008-09-22 | 21:09:40
  • Anna Andersson säger:

    Jag har också en fulhand och en finhand, så du är inte ensam ;)

    2008-09-23 | 01:12:29
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: