luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Atjooo!

Kategori: My life..

Hemma.

Vilken dag....

När jag gick och la mig igår var jag utan röst, när jag vaknade var jag utan röst,
 sen blev det bättre och bättre och helt plötsligt är den tillbaka..
fast inte helt sångvänlig - än iaf..
Mirakel?

Huvudet känns som om jag skulle vilja göra ett hål mitt uppepå och spruta ut snor, hjärnsubstans och annat skit precis som valarna sprutar vatten.



Snoret har börjat rinna och jag är småhostig.
Gud va det är synd om mig! Ha ha..
Som jag gnäller skulle man nästan kunna tro att jag var en karl..

Har vart i Djurås och haft dansrep nu ikväll.
Jag behöver nöta in mina danser nu. Jag kan dem egentligen, men jag ska kunna dem om någon så väcker mig mitt i natten!
Samma sak med replikerna.. Nöta nöta!
Men det är svårt att nöta ensam...
50 dagar kvar till premiären nu! Det närmar sig med stormsteg!!
Har äntligen fått affischer som vi ska sprida.
Kul kul!

Jag är så trött, måste sova.
Hoppas jag kan få till ett bättre inlägg imorgon.

Tjofadderittan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: