luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bakom kulisserna

Kategori: My life..

Lördag eftermiddag... 
Regn ute. Musikalrep klart. Vad göra?

Om jag bara fick tag i mamma..
Jag tänkte åka in till sjukhuset och hälsa på min vettskrämda far, men sjukhuset är ju megastort och jag har ingen aning om var han ligger...
Det kan iofs bli ett äventyr i sig.

Musikalrepet idag gick iaf bra!
Det är så roligt att höra harmonierna som växer fram med alla stämsång!
Kommer bli skitbra!

Efter repet åkte Paola med till Borlänge. Hon skulle åka till Maximteatern och hälsa på "bakom kulisserna" hos Greasarna..
Jag följde med in bakvägen!
De var mitt inne i en föreställning och vi stod på sidan om scenen och kollade lite, det såg bra ut! Ska bli kul att se framifrån sen!
Vi ska åka med Fame-gänget och kolla den 27:e!

Innan jag åkte till Djurås han jag springa in och krama om A-K som hittat hem också! Hon var ganska brun, men inteöverdrivet - lagom! :-)
Vi ska nog ta en grillkväll imorgon med uppdateringar och skvaller.
Det var evigheter sen sist!

Äh, nu tror jag att jag åker in till Falun på vinst eller förlust!
Det blir nog inge roligare än så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: