luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bittert

Kategori: My life..

Idag har jag provat på nya grejer må ni tro!
Må ni tro? Månitro? Måni tro?..?

Superduper-kusinen kom och hämtade upp mig vid jobbet klockan fem,
se gick vi och hyrde en rulle i dvd-format, svängde in på Cacao och köpte några fina praliner, fortsatte till en jätteglad indier och beställde kycklingrätter och efter det vidare hem till Loppa för mat, espresso, praliner och film! Det var schwajnagott med indiskt, mycket godare än det brukar vara på lunchen där.. Förutom våra goda praliner så köpte Loppa också en chokladkaka med 100% kakao i... Jag fick en bit som jag nafsade lite i kanterna på, men jag var tillräckligt otacksam för att erkänna att den inte riktigt föll mig i smaken... Bittert bittert...
Fast det var ju iofs kaffe också innan man lärde sig dricka det!

Filmen vi såg var "Thing we lost in the fire" med bl.a Halle Berry, Benicio Del Toro och David Duchovny. Det gick riktigt bra riktigt länge, men tillslut kom tårarna - även denna gång! Min kusin däremot, hon måste ha ett hjärta av sten! ;-)
Det blev verkligen en lyckad kväll!

Enda lediga helgen fram till december nu!
Hur ska den spenderas?
Sömn, ledighet och lathet..?
Aldrig!
Imorgon ställer jag klockan och åker och combattar. Efter det borde jag handla. Sen måste jag städa. Och sen blir det en liten tillställning hemma hos Magda i musikalen! Ska bli kul, vi ses ju aldrig utan att jobba hårt annars!
På söndag skulle det va kul med lite golf... ska kolla upp det.
Kanske är sista chansen för i år?
På söndag em vill jag gå på Body Jam..
Sen är det måndag igen.
Hej va det går!

Dags för sängen om jag ska orka fightas imorgon!
Puss å kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: