luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Den sista nuckan

Kategori: My life..

Började jobba samtidigt som tuppen vaknade i morse.
Gäsp.. det borde fan inte va tillåtet att vakna före klockan sex!
Hoppade över pumpen som jag tänkt gå på idag.. är stel i kroppen sen igår och imorgon ska jag åka till mockfjärd och sparka å slå på Aspen i 1,5 timme så idag fick det bli en "runt-broarna"-promenad.
Har tvättat idag igen och just nu står en GI-lasagne inne i ugnen!
Gott gott!

Dags nu att prata lite klartext!

Jag är jäkligt irriterad.
Kan hända är jag lite stött också, men framförallt så tror jag att jag är ratad!
Så här är det.
I torsdags förra veckan var jag och fikade med Mr Manlig..
Jag ville inte skriva så mycket om själva händelsen i torsdags, men jag hade en bra feeling, allt flöt på bra och det var över förväntan..
Nästan lite FÖR bra - precis som jag skrev.
Förutom ett mycket halvhjärtat sms i lördags så har det varit stendött.
Sound of silence. Inget.
Jag utgår därför ifrån att jag har blivit ratad.
Har ena stunden lust att skriva ett kort sms med texten:
 "Ful, ointressant, blåst eller alltihop?"
Men i nästa sekund så tänker jag att aldrig aldrig ska jag ge nån en
så enkel utväg, det är ju HONOM det är fel på!!
Den mannen som inte ser vilken diamant jag faktiskt är (om än lite oslipad ibland)
- han vill jag ändå inte ha - hur manlig han än må vara!
Den mannen som (förhoppningsvis) till slut fastnar och stannar kvar,
han kommer aldrig att ångra sig.
Det ska jag se till!

Jag har förresten inte tid för sånt där kärlekstjafs ändå.
Fokus - that's the name of the game!

Den sista nuckan.. ja det lär väl bli jag det!

Keep smiling!

Kommentarer

  • Moster säger:

    Hej Stumpan!

    Du har det nog i generna: Relationer tycks inte vara vår bästa gren! Keep smiling - du kanske fått en med aktuell gendefekt (du har väl hört på radion idag att det kan bli taskiga relationer om karln är "felgenad"? Kram!

    2008-09-02 | 21:10:05
  • mjoooor säger:

    Sista nuckan...DU!? Skulle inte tro det. Karlar kan vara mer än lovligt tröga. Det löser sig ska du se, när du minst anar det.

    2008-09-02 | 21:30:06
  • Loppa säger:

    Näe, inte troligt serru att du skulle bli det!

    Snart kommer prinsen....men tala bara om att du ska till Thailand i februarui:-)

    Kramkram...

    2008-09-02 | 22:25:31
  • Anna G säger:

    Du kanske har samma otur som mig... Jag hävdar nämligen att prinsen är här och knackar på dörren när jag inte är hemma :) Kom dessutom ihåg, skulle han dissa dig är det HANS förlust, inte din!

    Kram

    2008-09-02 | 22:40:11
  • Anna Andersson säger:

    Om han inte inser vad han går miste om så är han inget att ha! Du förtjänar den bäste! Kram

    2008-09-02 | 23:25:42
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • layloo säger:

    här har du en kompanjon på nuckbänken... undrar när var o hur man hittar rätt...

    2008-09-02 | 23:33:53
    Bloggadress: http://layloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: