luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Illavarslande

Kategori: My life..

Inte bra, inte bra..
Herr igelkott har flyttat in i min hals igen.
Jag hade på känn redan igår att han var i antågande, men ignorerade det.
Nu är han här.. undrar hur länge han ska stanna och hur mycket skit
han bär med sig den här gången?
Vill inte bli sjuk!!!

Idag lagade jag faktiskt riktig middag för första gången på ett tag!
Det blev en riktig höjdare!
Tack för receptet Loppa-liten!


Solrosfrö-, persilja-, vitlöks-, citron- och parmesanpanerad kyckling!

Var till underverket och måttades idag.
Och underverk gjorde hon...
Hon tittade på mig, tog fram tre olika behåar och...
Jag kunde ha alla tre!!
Hur i..?
Hon är ju visserligen proffs, men det är ju mina boobs!
Det kommer säkert att bli bra det där iaf..
Sen tyckte hon att jag skulle GÅ NER en storlek på trosor!?
Okej då.. hon vara chef, hon bestämma..

Vill tillägga att detta INTE är en öppen tillställning så ni kan komma
och kolla! Är man inte mé får man inte se! Ha!

Nej hörrni.. det här går inte längre..
Jag måste hacka en vitlök och svälja, sen är det ryggläge och mycket
 sömn som gäller för fröken Björklund.

Ps. Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: