luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nu sitter den i!

Kategori: My life..

Jag var förmodligen först i Borlänge, eller åtminstonde i Medväga..
Jag har nästan förfrusit varje morgon när jag åkt till jobbet.
Imorgon kommer det att va varmt!
Japp - kupévärmaren, min vän, sitter i - timad och klar!
No more iskalla händer!

Tamtaramtamtamtaaaaa!
Nu kan jag offentliggöra att min bästaste kusin idag blivit lycklig villaägare!
Kontrakten är påskrivna och objektet borttaget från internet..
Grattis gumman!!
Det där blir alla tiders! :-)
Hon nappade nämligen på en länk som jag skickade när jag la ut villan..
Jag skrev nåt i stil med "vill ha", och så går hon och köper det!!

Idag har jag bevittnat något lite otäckt!
Samma kusin är ju sjuksköterska och hon tog bort stygnen på paps..
Jag satt brevid honom och höll upp tröjan och talade om ditt och datt,
men det hjälpte föga.. Stel som en pinne var han!
Han fick en karamell efteråt iaf!

Har bokat Fame-biljetter åt jobbet nu!
Den 21/11 kl 19:30 kommer jag att skaka arsel som aldrig förr!
Måste ringa Tesa idag också.. det blev för sent igår..

Imorgon blir det hockey i Leksand med Handelsbanken!
Ska bli skoj!! Tur att rösten är tillbaka!
LIF -tjalalalalaaaaa, LIF - tjaaalalalalala!!
Dunk dunk dunk dunk!!

Hoppsan - har ju glömt bort att jag är hungrig..
Vad ska man äta idag då tro?

Medans jag funderar passar jag på att kolla in frisör-Daniels nya blogg!
Gör det ni med!

Kram på er där ute i kylan!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Självklart så kommer du att vara hedersgäst numero UNO alltid hos mig!

    Tänk vad ett litet mejl kan ställa till med på banksaldot:-)

    2008-09-17 | 12:45:14
  • Anna Andersson säger:

    Jag tror att jag ska följa ditt exempel och sätta i kupévärmaren jag också!!! OCH plocka fram långkalsongerna ;)

    2008-09-17 | 14:17:10
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: