luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Prinsen på besök?

Kategori: My life..

Jag och många andra singlar brukar ju skoja om att man väntar på att drömprinsen ska komma och knacka på dörren, men att man tyvärr aldrig är hemma när detta händer.. Idag blev jag dock fundersam..
När jag kom hem höll jag nämligen på att trampa på en groda som kom
hoppande i 110 knyck i riktning FRÅN MIN DÖRR!!
Drömprins - grodprins..?
Skulle jag ha jagat ifatt honom och gett honom en kyss?
Tänk om jag bränt min chans nu?

Var på golfbanan med Anna J idag!
Det var nästan två månader sen jag spelade sist nu så förväntningarna var väl inte så höga.. Och när jag kom dit var det en till tjej som bokat på sig på våran boll och då blev jag lite darrig igen! Men det visade sig vara helt i onödan för hon var jättetrevlig och jag spelade rätt okej, om än lite ojämnt.
Skrapade iaf ihop 26 poäng och det är jag rätt nöjd över trots allt!

Måste även nämna dagen för övrigt!
Var och smörjde kråset i Mockis både före OCH EFTER golfen! :-)
Före golfen bjöds det på en god rotfruktsgratäng med strimlad kassler och till efterrätt fick vi äppelpaj med vaniljvisp! GI så det skriker om det.. he he
Efter golfen fick vi blåbärssoppa (med glass), smörgås, ägg och sist
men inte minst.. smörstekta kantareller!!!
Mmmmmmm delikat! :-)
Gött skit!

Såg precis att det börjar en film som jag sett förut nu..
Pay it forward.
Om ni hinner - se till att se den!
Jag ska iaf!

Kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    2008-09-21 | 21:54:10
  • Anna Andersson säger:

    När jag var liten, sisådär 7 år, så kysste jag en groda - oh inte fan blev det en prins av den heller! Så inte ska du hänga läpp för att du inte pussade på paddan.... Riktiga prinsar kommer på en vit springare har jag hört :=)

    2008-09-21 | 23:38:43
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: