luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Shoppaloss

Kategori: My life..

Jag har en princip.
Köp inte kläder som måste strykas.
Jag har tydligen frångått min princip och köpt en massa stryk-kläder..
Nu har jag stått och strukit skjortor i en hel timme eftersom jag undvikit att
använda dessa kläder för att jag inte hinner stryka på morgnarna..
Men nu ska de användas igen!

Idag åkte tjejligan till IKEA och shoppade loss!
Lugn farsan - det blev inte sååå dyrt! ;-)
Vi var fyra personer i en Volvo kombi - jag svär att det inte gått in mycket mer
 i den bilen! Två överfulla kundvagnar och en "hämta på lager"-vara..
Men vi ska beställa några mer grejer som inte gick in i bilen också.
Var kvar och pysslade/städade på jobbet till klockan sju idag.
Måste komma ihåg att ta med mig borren till jobbet imorgon!
Det kommer bli kanon när det är klart!!

Blev så inspirerad av allt arbete på jobbet, så jag tom skippade - det visserligen frivilliga - dansrepet i Gagnef. Bytte ut träning mot städning, tvätt, pyssel och.. ..hamburgare.. Oups - I did it again! Jag var ju så himla hungrig!!

Imorgon ska jag iaf träna pump.
Sen kommer musklerna ömma som de inte gjort på länge!

Nu måste jag hänga tvätt!
Skippidiboo!

Kommentarer

  • mams säger:

    Vad går du på, med sån energi? Vitaminkick?

    2008-09-23 | 22:07:25
  • Anna Andersson säger:

    Hm...jag håller med din mamma....du måste ha bra mycket överskottsenergi! Du skulle inte vilja dela med dig lite? ;)

    2008-09-23 | 22:30:02
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Maria i Motala säger:

    Har för första gången läst din blogg och inser nu att jag saknar dig. Har läst senaste veckorna och så var jag ju tvungen att leta upp datumet för Tomas fest, när vi sågs senast, kul att jag var med på bild. Klar jag följer med och tittar på när du shakar asset. Om Robert är ledig eller om han kan byta med någon följer han också med. Ska bli skitkul att se hur du har det hos dig. Känns så självklart när vi träffas här i M. Ses snart då, följer dig på bloggen så länge. Har föresten på 4 veckor minskat 4 kg med hjälp av LCHF. Känns jättebra.

    2008-09-24 | 14:43:23

Kommentera inlägget här: