luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Halvdöd men glad

Kategori: My life..

Apu!
Jag är halvdöd, eller kanske tom heldöd.
Det har varit en lång dag, men det har varit en lång ROLIG dag!

Det är liksom knappt så man kan vänta tills nästa helg!
Nu längtar jag inte efter helgerna för att få va ledig längre,
nej nu längtar jag för att få jobba! he he
Jag syftar givetvis på musikalövningarna!
Det går riktigt bra, vi är ett bra gäng som har skoj tillsammans!
Nu kör vi nästa helg också, sen är vi ledig helgen efter (min enda lediga helg fram till december) och då bygger de scenen!!!  Åååh va skoj det ska bli att springa i dessa trappor som vi nu bara markerat med stolar! Det blir lite mer "på riktigt"! Tiden kommer att springa iväg och snart är det premiär,
Sen springer den igen och då är allt slut..
Tragiskt..

Efter träningen åkte jag direkt till Svea för lite pump!
Eftersom jag var där tidigt så roade jag mig med lite shopping..
Stämplade fullt mitt andra kort (90 ggr) förra gången jag var där, och när man gjorde det fick man 100 kronors rabatt i shopen.. Köpte ett snyggt linne som helt klart kommer att nyttjas flitigt! Skulle behöva ett par nya träningsbrallor också, måste tvätta så ofta.. och de jag har börjar bli stora! :-)

Skulle egentligen ha grillat med A-K idag också, men det blev så sent så vi flyttade det tills imorgon istället.. Det måste ju finnas tid för både mat och prat!

Imorgon är en annan dag.
Idag är det läggdags (i vanlig ordning)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: