luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Biljettsläpp på onsdag!

Kategori: My life..

Är på ett "sådär-igt" humör idag..
Ska vänta med att ta upp varför här, orkar inte skriva en massa idag.
Låt oss bara säga att det handlar om uppriktighet.
Hur mycket vikt ska man lägga vid ett första intryck?

Idag har jag jobbat, tränat (Combat), tvättat, ätit, kollat på film (pausat just nu),
 bäddat rent (med rosa lakan - i ren trots).
Imorgon ska jag börja en timme tidigare, dvs klockan 07:00,
så det är hög tid att gå och bädda ner sig i de rena lakanen!
Det är en härlig känsla tycker jag - att lägga sig i en renbäddad säng!

På onsdag den 3/9 släpps biljetterna till Fame!!



Du kan köpa biljetterna på Turistbyråerna i Dalarna,
samt på ticnet (för er som bor längre bort).
De kostar 260 kronor styck och är värda vartenda öre! ;)
Jag rekommenderar att boka i tid!
Trycket har varit stort redan nu hos turistbyrån..
och det vore synd om ni blev utan..

Nu ska jag söva på röva!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Första intrycket har en förmåga att stanna kvar - men de stämmer inte alltid!

    2008-09-02 | 02:48:32
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • a säger:

    Också bara sådärigt... bläigt också

    2008-09-02 | 09:44:34
  • mamsen säger:

    Håller med Anna A. första intrycket är svårt att "tvätta bort".

    Men, har man känslan sådär, så kan det ju bli bättre!

    2008-09-02 | 19:00:11

Kommentera inlägget här: