luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Helkroppsmassage - Ja tack!

Kategori: My life..

Ber om ursäkt för gårdagens hjärnsläpp..
Men ibland orkar man bara inte!

Det fanns väl kanske inte så mycket att säga om gårdagen heller,
jobb, träning, matlagning, telefon...

Träningen var visserligen riktigt kul!
En timmes spinning med Marit, hon är bra - hon är hård!!
Jag tog i så astman gjorde sig påmind, men jag lever ju än iaf..

Till kvällsmat blev det blomkålsmos och rökt lax med ärtmajonnäs.
Götta!

Sen ringde Paola och vi pratade i över en timme!
Musikal musikal musikal.
Ikväll ska vi iväg till dansstudion i Gagnef och träna,
ska bli kul!

Jag har kommit på att jag snart fyller år..
Det har liksom försvunnit ur mina tankar i all hets med annat.
Jag brukar aldrig kunna svara på vad jag önskar mig, men nu ni:
- Helkroppsmassage
- Presentkort på kupolen
(till träningskläder och - håll i dig mamma - EGNA smycken!)
Får fylla på med mer allt eftersom..

Just ja..
Om någon försökt ringa eller sms:a mig och jag inte har svarat så beror det på att min mobil håller på att ge upp.. Jag hoppas att Johannes kan fixa den i bilen på väg till Gagnef nu, men han lovade ingenting!
Det är väl nån uppdatering som måste göras eller nåt..
Då vet ni - jag är inte så stram som det kan verka! ;-)

Nu måste jag äta om jag ska hinna med allt!

Kram på er!

Kommentarer

  • mams säger:

    Smycken?! Jag håller i mig!

    2008-09-30 | 17:14:26
  • Maria i Motala säger:

    Vad för smycken gillar du?

    2008-10-01 | 15:42:18

Kommentera inlägget här: