luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Weak as I am

Kategori: My life..

Det är lite för mycket att göra på "to do"-listan nu..

Imorgon ska jag visa mig inför en massa folk i bara underkläder!!
Känns som det finns massor att göra innan dess..
Han iaf fila fötterna imorse innan duschen, vore synd att rispa upp de svindyra strumpbyxorna vi ska ha på oss med mina torra fötter.. Usch! ha ha
Måste komma ihåg att packa ner smink, hårgrejer, hudkrämer(?) etc så jag kan fixa mig innan visningen imorgon.. Och då måste ju benen va rakade, bikinilinjen fläckfri, armhålorna under kontroll... Ja det är mycket att tänka på! Sen får jag nog stå ut med att dra in magen, den har ju knappast gått åt rätt håll de senaste veckorna! Och som på beställning så kom den obligatoriska finnen på hakan igår också! Livet är grymt!! Och orättvist!!
Förutom allt det så har jag upptäckt att min kropp är helt blåslagen..
Allt flyttande, bubbande och kånkande har satt massor av blågröna spår
på min kropp, folk kommer tro att jag är misshandlad!

Misshandlad ja.. imorgon kommer det nog se ut som det ännu mer eftersom jag kommer att ha en sjujävla träningsvärk efter pumpen idag..
Hjälp va svag jag har blivit! Det var 2,5 veckor sen jag körde pump sist och nu var det riktigt tugnt... Kan nog bero lite på skorna också, jag använde gårdagens dans-packning vilket innebar att jag alltså hade mina ganska hala och rätt ostabila dansskor på mig.  Skor är tydligen viktigare än man kan tro!
Hur som helst - jag är då inställd på jordens träningsvärk..
Weak as I am

Till nåt helt annat:
Kom att tänka på en sak som ofta stör mig..
När jag sprang in på toan innan pumpen så tvättade jag givetvis händerna och sträckte mig efter papper i behållaren... vad händer..? Jo, dropp dropp dropp rakt ner på toapappersrullen som sitter rakt under handpappersbehållaren! Varför är det ALLTID så?? Det värsta jag vet är när jag ska ta toapapper och så är det nån som droppat på rullen.. Vill inte torka mig med hand-droppat papper!! Är det bara jag som stör mig på sånt eller? Jag drog iaf bort några varv efter mig!

Välkommen till min värld Maria!!
Blev jätteglad när jag läste din kommentar! :-)
Ska bli så kul när ni kommer sen!
Och så himla duktig du har varit - strongt jobbat!
Önskar jag hade iaf liiite av den egenskapen också..

Nu måste jag fylla på med energi i form av middag, bättre sent än aldrig!
Och ni...
Håll tummarna för mig och min blekfeta, blåslagna kropp imorgon!

Herrå!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Du kommer att fixa det där galant, bruden!!! Kram och lycka till.

    PS. Håller FULLKOMLIGT med dig ang dropp på toapapper DS

    2008-09-24 | 20:42:59
  • Anna Andersson säger:

    Det kommer att gå bra!!!

    Håller tummarna. Good luck!

    2008-09-24 | 22:16:27
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Loppa säger:

    Det kommer att gå som en dans!!

    Stor kram!!

    2008-09-25 | 10:16:59

Kommentera inlägget här: