luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I'm so excited!

Kategori: My life..

Djup suck av lättnad - det gick vägen..
Inga vrickade fötter eller blottade bröst, bara proffsiga catwalkposer! ;-)
Fy fan va jag är bra wooohooo!

Ni skulle ha sett (eller inte!)!
Jag gillade verkligen tre av de kreationer jag hade..
Jag började med ett svart set, hipstertrosor i spets och en framknäppt bh med brottarrygg. Vill ha!! Nästa set var ett brunt set med blåa blommor, inte min grej, men det satt bra. Nästa var ett rött set med halterneck-skärning som gick att ändra till vanligt och ett par trosor som jag fick gå ner två storlekar på!! Vill ha!! Sen var det dags för badkläder, först med en brun trosa och en randig överdel, helt okej, sen med en baddräckt som kändes lite väl tantig för min smak.. Sist men inte minst!!! Svarta strumpbyxor, svarta trosor och en svart korsett..
Vill ha vill ha!!!

Fick håret fixat av en frisör innan med!


Fint va!?

Man skulle ha en personlig frisör som kunde fixa frillan varje dag!
När jag kom dit såg mitt hår rusfigt, tråkigt och dött ut..

Nu ska jag lägga mig och plugga repliker.
Imorgon får jag se scenen!!!
I'm so excited!
Nu är det hårda tag igen, jag är pigg (nåja.. med några koppar kaffe iaf), frisk och laddad! Den här helgen kommer bli fullproppad med aktiviteter..
Fredag: jobb + musikalrep 18-21.
Lördag: musikalrep 10-17, Grease 19-22, 22-? Oktoberfest/Husgung!!
Söndag: musikalrep 10-17, 17-  VILA!!!! (eller 17:45 Pump om energi finns)

Nu - replikrep och snarkrep!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Im proud!!!! Hemma e jag å =) Ringer när jag vaknat. Puss

    2008-09-25 | 23:00:01
  • Loppa säger:

    Gud så fin du är kusinen!!!

    Tänk att vi r släkt...får jag ta på din arm nästa gång vi ses?

    You go girl!!

    2008-09-25 | 23:33:28
  • Anna G säger:

    Härligt jobbat!! Vad duktig du är!! Kram och ha en trevlig helg.

    2008-09-26 | 08:45:30
  • Anna Andersson säger:

    Vad kul att det gick bra!!!

    Och du var verkligen jättefin i håret!

    Vill också ha en personlig frisör....OCH en make-up artist ;)

    2008-09-26 | 11:57:34
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: