luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

On the catwalk

Kategori: My life..

Fy fan va jag är bra!
Ibland slår jag mig själv med häpnad!!

Jag var på ett cykel2-pass för första gången i mitt liv idag...
Det gick ju skitbra!
Varför har jag varit livrädd för det innan?
Det var Malin S som hade passet (hon är bra - det visste jag sen förut!) så vi pratade lite efteråt och hon berömde min insats.. Sista låten var en 9 minuter lång bendödare där man skulle stå och trampa tungt och ganska fort
i över 5 minuter.. Vilja vilja vilja!
Gissa vem som var en av de få som stod upp hela vägen då!!?? 
Just det!
I DID!!! JAG!!! MOI!!!!

Åkte hem i ett rus av lycka och svettångor, slängde mig genom duschen
 och sen vidare hem till A-K på middag!
Tar inte åt mig mycket credit utav den goda middagen idag, men grillen var det jag som tillslut (nästan helt utan tändvätska) fick fart på och senare blev jag också grillmästare! Så imorgon kommer jag ha den godaste matlådan igen! Smask!
Vi fick våra uppdateringar (det var skitlängesen sist), jag fick höra om turkresan, Jesus och nåt slisk, vi pratade träning och vardagsproblem.
Hon är bäst - min A-K!

Borde nog gå och lägga mig nu, men inte riktigt än...
Det finns mer att skriva om idag!

Jag ska gå modevisning.... i underkläder!!!
Ja ni läste rätt.
Just nu känner jag att jag ångrar mig lite,
men man ska inte tänka så jävla mycket, bara göra!
Det är inte riktigt så farligt som det låter, det är nämligen endast för inbjudna och endast för fruntimmer! De vill ha modeller som är normala och ser ut som vanligt folk, inga trådsmala modellkroppar. Fast inbilla er inte att jag inte kommer att hålla in magen för det! Shit! - nu har jag då all anledning i världen att ligga i med träningen! Imorgon ska jag till Underverket så de får måtta mig. Bittersweet..
Jag gör inte det här helt utan anledning.
Jag gör det här för att vinna över mina egna hjärnspöken.
Jag duger som jag är!
Den meningen tål att upprepas..

Kom att tänka på en låt bara..
"I'm a modell - you know what I mean..."
*asgarv*

Nej, nu har jag skrivit om det med..
Ska ta min underklädes-modell-kropp och gå och lägga mig nu!

Kommentarer

  • Moster säger:

    Fan, vad du är häftig bruden! Stila runt i nästan bara mässingen. Du imponerar verkligen!!!

    2008-09-08 | 23:16:23
  • en som blev tillfrågad, men fegade säger:

    Kan man få komma på visningen?

    2008-09-09 | 07:24:35
  • Anna säger:

    Moooodigt!!!

    2008-09-09 | 09:57:52
  • Anna G säger:

    Du är en tuff brud, i lyxförpackning etc. slutar här pga dålig sångröst :)

    2008-09-09 | 20:20:06
  • a säger:

    Jag vill också va me!!

    2008-09-10 | 11:44:56

Kommentera inlägget här: