luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En snygg Jesus?

Kategori: My life..

Herregud va ni jobbade på bra!!
Efter en enda dag så är 225 biljetter (typ en föreställning) sålda till Fame!!
Utan att vi ens har börjat annonsera..
Superkul! Forstätt så!!

Idag blev det ett tag lite svettigt på jobbet..
Det som verkade vara helt okej visade sig vara en infekterad böld som sprack precis innan plåstret kom på! Men tänk att allt löser sig tillslut ändå.. fast det var många troll och kockar i den soppan! :-) Det låter allvarligt men det var bara lite konstiga omständigheter runt en försäkring.. Sen har Helena i Leksand varit sjuk hela veckan så jag har assisterat så gott jag kunnat där med, kan bli lätt kaos imorgon om hon inte är frisk känner jag, men men, det är morgondagens problem! För att toppa det hela så kan jag ju påminna er om att vi har ett byggkaos på jobbet också.. allt står huller om buller, man får kliva över en del saker och leta efter andra saker.. Men oj va fint det kommer att bli när det är klart! Väntar med spänning på helgens klinkerläggning och de nya möblerna och datorerna som kommer om ett par veckor!

Känner mig stark!
Var och pumpade efter jobbet - det gick riktigt bra idag!
Kanske var det ilskan av att se min kusins ex stå och spänna sig som
gjorde mig så stark.. Jäkla skithög!!
Och jag är inte alls färgad i den frågan.. ;-)

Stark både fysiskt och psykiskt ja..
Inget ska knäcka mig nu på ett tag tror jag.
Ja det skulle väl va nån sån där blödig film som får tårspjällen att öppnas,
men annars tror jag att jag har läget under kontroll!

Pratade en stund med A-K på msn nu ikväll!
Hon har det bra i turkland.. En SNYGG Jesus..? What!?
Bäst att du har knäppt lite kort när du kommer hem!
Och jag väntar fortfarande på vykort.. för det kommer väl ett?

Imorgon ska jag åka till Djurås och sjunga! :-)
Sångövning Serena!
Ser fram emot det...

Dags att ta en lamp-släckar-runda.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du kunde väl ha slängt en hantel på skithögen i alla fall???

    2008-09-04 | 21:58:38
  • Mams säger:

    Kaos...ja det känner man ju till! Nu är det ändå helg, så det kan bara bli bättre med allting.

    2008-09-05 | 16:20:09

Kommentera inlägget här: