luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Proppmätt

Kategori: My life..

Åkte in till Falun och hälsade på blekfisen som låg och svamlade i sin särk mellan sjukhuslakanen.. Han var så söt.. Tror han var lite drogad än när jag var där! :-) Många citatvänliga kommentarer blev det, men kommer tyvärr inte på många nu..
Han låg i en sal med 5 bäddar och en sötis var iaf när han högt och tydligt
- efter någon av de andra inlagdas högljudda brakare - vaknade till och sa:
 "Det där var då iaf inte jag!"..
Precis som om det var mycket viktigt att redogöra för sin oskuld! ha ha

Efter sjukhuset åkte jag till Maxi och handlade cola zero, nötter och tzatsiki, sen fortsatte jag till Vika och Anna J för film och grillat!
Helt lägligt ringde hon nämligen och bjöd över mig på en lugn hemmakväll när jag strax innan min Falu-trip konstaterat att det skulle bli en händelselös lördagskväll.. Så fel man kan ha ibland! Vi åt mängder med revbensspjäll, kyckling och annat smaskigt, så nu står magen i åtta hörn!
Såg filmen Hancock också.. den var helt okej inom sin kategori!

Rap - sen godnatt!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Haha...människor kan säga mycket roligt när de ligger på sjukhus och är drogade :=)

    2008-09-07 | 00:25:33
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • mamsen säger:

    Det var nåt om en banan också... det lämpar sig dock inte för tryck!

    2008-09-07 | 19:32:45

Kommentera inlägget här: