luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Huvva!

Kategori: My life..

Jävla sjukdom!
Hade så himla gärna velat gå på releasen av nya Body Jam-passet idag, men nej nej inte det, nu ska jag va sjuk med huvudvärk, halsont och snor!
Får väl se det från den positiva sidan - jag behöver iaf inte bekymra
mig för någon träningsvärk..

Om ändå smaklökarna kunde bedövas lite också!
Nu sitter man här, stilla, och vräker i sig godsaker som aldrig förr!

Har premiärkört min näskanna idag (efter ca 1,5 år).
Först tog det tvärstop, sen började det droppa, långsamt, långsamt..
Är nog en hel del som sitter fast i bihålorna..
Huvva!

Förutom snor och elände så har jag faktiskt haft en trevlig dag!
Först hade vi ett tre timmar långt kör-rep i Lindberghallen.
Det gick bra, men jag kände mig som en hes zombie..
Sen åkte jag till Mockis, träffade moster B, åt köttfärspaj (smask!), åkte till Broder Tuck och klippte till honom, han fixade min strålkastare (provisoriskt) och tillslut hade jag samlat nog med ork för att köra min kroniskt trötta kropp hemåt igen.

Jobb imorgon igen! Och nu händer det grejer!
De nya möblerna ska komma den här veckan och jag kommer antagligen att kunna flytta till min nya plats! Vilken omställning! Det kommer ett företag och städar upp byggdammet imorgon också, skönt det för jag tror inte att den dammsugaren jag har använt skulle fixa det så bra..
Sen kommer en av våra nyanställda imorgon med!
Mycket nytt nu.. :-)

Nu ska jag kolla in tv-tablån.. och kylskåpet!
*äta bör man annars dör man - äter gör man ändå dör man*

Kommentarer

  • mams säger:

    Från en snorskalle till en annan...:-Krya på dig!

    2008-09-14 | 20:33:00
  • Anna Andersson säger:

    Krya på dig gumsan!

    2008-09-15 | 15:58:11
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: