luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Tänk på Meryl Streep

Kategori: My life..

Kom precis hem från sång- och placeringsrep i Djurås!
Tänk att jag blir lika förvånad varje gång jag fått lite hjälp från Stina-Kari,
att det kan vara så himla enkelt att sjunga?
Jag krånglar till det lite väl mycket ibland!
Efter en stund kom Simon och vi repade våran låt tillsammans med placeringar och regi.. oj oj.. nu ska jag helt plötsligt göra sånnadär grejer jag aldrig gjort på scen förut.. De är ju jättespännande att va med om och det kommer förmodligen bli kanon i slutänden, men nog har man gått och blivit lite.. ringrostig?
Klartext - vi har en känslig kärleksscen..
Det är nu jag måste tänka på Meryl Streep! ;-)

Imorgon börjar jag inte förrens kl 12 så jag tänkte åka och spinna eller gå på Easy Line på förmiddagen. Måste kolla vad som passar bäst tidsmässigt.
Imorgon kommer A-K hem från Turkiet med! :-)

Det blev - precis som väntat - en kaotist dag på jobbet!
Men liksom igår så hann jag klart med allting och kunde gå
därifrån med huvudet högt! Duktig flicka!
På vägen hem åkte jag via Max.. Men vänta nu!
Jag beställde ett lowcarb-meal!
Hamburgare insvept i salladsblad, med skivad tomat, lök, ost och lite
dressing, precis som jag brukar göra själv!
Det var supergott!
Kul att testa nåt nytt - tack för tipset Anna J!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll.
Fick erbjudande om säsongsavslutning på Lindesnäs, men det lät
kallt och lite småjobbigt så jag avböjde fint..
Kanske skulle förstöra min perfekta GI-dag med några popcorn istället?
Ska ha en överläggning med kolhydratsmonstret inom mig!
Tror faktiskt jag ska slänga mig på soffan och kolla på teve, känns som om det var evigheter sen jag gjorde det. Fast känner jag mig själv rätt så somnar jag inom tio minuter, vaknar - frusen - en timme senare och tassar in till sängen och fortsätter sova! Det är inte lätt att bli gammal och utarbetad!

Apropå sömn...
Nu har jag vid två tillfällen drömt att jag varit husvakt hemma i Mockfjärd och att jag kommer dit och upptäcker att dörrarna står på glänt.. Jag har glömt att låsa dem och någon har länsat huset. Jag har drömt liknande drömmar förut, fast då har det handlat om min egen bostad. Att jag kommer hem och ser att dörren står på glänt.. Usch vilken obehaglig känsla..
Undrar just vad en sån dröm betyder?

Nej - soffan nästa!
Med eller utan popcorn!?!?

Kommentarer

  • gi monstret säger:

    med popcorn!!!

    2008-09-05 | 22:00:37
  • Anna G säger:

    Med popcorn! Varför är det inte GI-vänligt förresten? Kram

    2008-09-05 | 23:05:57

Kommentera inlägget här: