luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ont i hjärnan!

Kategori: My life..

Välkommen tillbaka min ovän, jag har inte saknat dig!
Jag hatar dig och vill inte ha med dig att göra..
Lördagshuvudvärken.

Gick upp enligt planen och åkte iväg på combaten klockan tio,
tyvärr fick jag inget sällskap, men det gick bra ändå!
Det var ett roligt pass med mycket sparkar, det gillar jag!
Synd att det måste ligga så tidigt bara.. det var riktigt jobbigt, nyvaken och allt!

Svängde förbi Maxi på vägen hem, dags för påfylnning.
Jag skulle inte ha så mycket, men kom hem med varor för nästan 600 spänn.
Köpte iaf en ny duschslang och ett energisnålt munstycke - så nu kan jag duscha utan att klösa sönder benen med vassa metallkanter och utan att slösa på vatten!

När jag kom hem var jag supertrött och började få en tungluva så jag gick och la mig en stund.. Hade tänkt ligga i kanske en halvtimme, men det blev nästan två timmar istället. Och nu är tungluvan utbytt mot en granitsten på väg mot sprängning.. Jag hatar det här! Har dessutom haft så ont i höger axel under ett par dagar nu, så jag funderar på att amputera. En kronisk molande värk.. Men den blev faktiskt bättre av träning, kanske är det tom så att den huvudvärken jag har nu är efter alla spänningar som släppte i min kropp efter snart två veckors vilande. Förmodligen. Aj aj aj.. ont gör det hur som helst!

Blir ingen städning idag. Inte ens ihopplockning.
Har iaf suttit och kollat på stämmorna till Fame i en timme, rätt svåra..

Nu ska jag:
1. Ta två treo
2. Kolla golftider till imorgon
3. Göra mig iordning för en kväll hos Magda!

Klara färdiga gå!
Vänta på mig - jag har huvudvärk!

Kommentarer

  • mams säger:

    Det kanske är dags för dig att boka en helkroppsmassage?

    2008-09-21 | 08:05:04

Kommentera inlägget här: