luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I'm beginning to se the light

Kategori: My life..

Nu är jag snart tillbaka!
Känner mig betydligt piggare idag! :-)
Eller, halva dan gick ganska smärtfritt, men framåt eftermiddagen tog
energin slut och jag blev riktigt seg igen..
Men det går iaf framåt!

Har fått en massa grejer gjorda sen jag kom hem..
- Tvättat
- Ansat blommor
- Klippt ner solrosorna som döda stod och svajade i vinden på balkongen
- Rensat kattlådan
- Vikt tvätt (tog visst en vecka att bli torrt..hehe)
- Hängt tvätt
- Lagat mat
- Ätit
- Rensat delar av bordet (reklam och skit)
- Gått ut med sopor
- Fixat en ev övernattningsplats för ev musikalgäster

Ja.. det var nog allt..

För övrigt har jag träningsabstinens.
Jag skulle kunna döda för lite träningsvärk i magen och rumpan!
Hade tänkt att jag iaf skulle vänta tills på onsdag med att träna, men sen kom jag på att jag ju ska åka på hockey på onsdag! Så ingen träning på onsdag.. Och på torsdag ska jag ha "genrep" för min underklädesmodellkarriär (ha ha - låter seriöst!), men jag kanske hinner efter det.. MÅSTE hinna!
Fast faaaaan!!! Inget roligt pass!! Men ååååhhh!!!
På fredag blir det troligtvis golf iaf!
Första gången på... två månader? Nåt sånt ja..
SF-golfen (Borlänge-Falun), med utgång efteråt.
Ber till gudarna att jag är piggare då!

Skulle ha ringt Tesa ikväll, men det får bli morgondagens mission!
Ska kolla när de vill gå på Fame! :-)
För övrigt kan jag säga att biljettförsäljningen rullar på fint, och att ni som inte
 skaffat biljetter kan göra det genom att klicka här!
Den länken går för övrigt till våran hemsida, där kommer det inom kort (förmodligen torsdag) läggas ut bilder och personlig text på alla i ensemblen!
Besök oss gärna och skriv en rad i gästboken!

Nu ska jag gå och dra nåt varmt över mig!
G'night!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är det flitiga Lisa, eller?

    2008-09-16 | 17:19:06

Kommentera inlägget här: