luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Miss Garlic

Kategori: My life..

Trots två hackade vitlöksklyftor nedsköljda med vatten innan
läggdags igår så mår jag inte bättre idag..
Pigge Kott har växt och blivit större i halsen på mig.
Inbillade mig ett tag att jag höll på att få feber också, men jag kände
kanske efter för mycket. Vill inte kolla om jag hade rätt heller.
Jag är INTE sjuk! Jag har bara väldigt ont i halsen!

Har precis ätit varm soppa och ska snart krypa ner i ett varmt bad.
Basseluskerna ska utplånas - dö!!
Om jag så ska behöva äta en hel vitlök!
Fick tips att skölja ner med sprit, men.. njae..
Undrar om det funkar med rödvin?
Men det är nog inte så bra, jag ska ju trots allt jobba imorgon..
Vill inte åka fast i polisens blåskontroll!

Börjar klockan sju imorgon så det blir en tidig kväll ikväll.
Idol, sen sova. Kanske Idol från sängen!? :-)
Med popcorn?
Nej nej nej.. nån måtta får det va!
Får nog hålla igen på utsvävningar nu när jag inte tränar..
För det ska jag nog inte göra den här veckan.
Dans på fredag kan funka, men kroppen är öm och halsen
 gör ont så jag vilar mig i form..

Over and out från Medväga!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Krya på dig!

    Kram

    2008-09-10 | 22:14:48

Kommentera inlägget här: