luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Halvnaken - Sju gånger!!

Kategori: My life..

En underklädesmodell presenterar:
Mitt liv som tjockis!

Fan!
Jag hade fått berättat att en av modellerna skulle vara KRAFTIGT överviktig...
Mhm.. syftade hon på mig då eller?
Den "tjockaste" av de andra var då säkert två storlekar mindre än mig.
Suck! - Suck som fan!
Jag som skulle träna som fan och hålla god diet har satt käppar
i hjulet för min modellkropp genom att:
1. Bli sjuk och inte kunnat träna
2. Vart lite väl generös med att "unna mig"
3. Blivit slö, slapp och likgiltig
Och om en vecka ska jag gå halvnaken på ett podie - sju gånger!!!
Herregud, vad har jag gett mig in i..?

Jag antar att jag lär ta tag i det här nu..
Men idag HANN jag faktiskt inte!
Träningskläderna var packade och medtagna, men det drog ut på tiden och jag fick ställa in den planerade träningen.. Imorgon är det inga pass som fungerar tidsmässigt, men på lördag - då baskemig ska det tränas!
..OM jag kommer upp ur sängen vill säga..
Klockan nio och tio en lördagsmorgon.. är inte det lite Hitlerstuk?

Jag hann iaf ringa Tesa idag!
Hon + någon/några kommer upp och kollar på Fame sen!
Wiee va kul!!

A-K ringde och skvallrade lite idag också..
Skönt att höra nåt livstecken där utifrån norska havet!
Hon har vart borta hur mycket som helst den senaste tiden ju.
Och mer skulle det ju tydligen bli..
Var vänlig kolla kompisen! :-)

Nä - mycket svammel nu!
Tjoflöjt.

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Anna!! Du är skitsnygg och våga inte tänka något annat än det! Dessutom är du supermodig och det kommer att gå jättebra, ingen tvekan där!

    2008-09-18 | 23:43:48
  • Anna Andersson säger:

    För det första så är du INTE KRAFTIGT ÖVERVIKTIG! Du är jättefin gumsan! Och du kommer att rocka på podiet!

    2008-09-21 | 23:29:29
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: