luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Worth waiting for?

Kategori: My life..

Var ska jag börja?

Musikalrep igår, vi körde ett långsamt genomdrag med avbrott. Det gick väl rätt okej för min del tycker jag, visst finns det alltid saker man kan göra bättre,
men som sagt, helt okej!

  

Kom inte från Djurås förrens 17:20, stressade förbi stan med folk, hem, åt, duschade, fick skjuts av A-K (som kört alldeles för fort från Västerås för att hinna) ner till jobbet, förminskningskopierade en fame-affisch och sprang sen till Maxim och landade i en stol ca 5 minuter innan Grease-gänget började!
Greasarna bjöd på en härlig föreställning som mestadels glimrade fint! Grease är ju ett litet glädjepiller och man var upprymd när man gick därifrån, superladdad för vår egen föreställning som har premiär om - håll i er - 33 dagar och 18 timmar!
Hur som helst så tror jag vi var en riktigt bra publik! :-)

Jag och grabbarna (Johannes, Simon och Emil) var de enda som var sugna på lite party, så vi gick ut och tog ett par öl efteråt!

 

Vi var först på engelska, sen gick vi in på Oktoberfesten.
Det var mycket folk därinne, bra musik, men alldeles för hög..
Vi var väl där i ungefär en timme, men jag hann då träffa en del "kändisar" iaf!
Grabbarna följde mig över till Husgunget där A-K väntade och sen tog hon och jag en svarttaxi hem.. Vill tillägga att jag aldrig någonsin hade gjort det om jag var ensam, men jag och A-K konstaterade att han som körde hade vart en lätt match för oss och dessutom var det en medelålders man från Kvarnsveden som åkte med på samma vända och han kändes väldigt reko. Vi har omdöme!!

Fick sova ända till klockan tio imorse! Underbart!!!
Eftersom jag var körbar efter endast två öl kvällen innan så tog jag bilen in till stan, köpte en kaffe på Maximgrillen och väntade på skjutsen!
Vi kom till Djurås, värmde upp och.. körde ett riktigt bra genomdrag av:
Fame the Musical
Det kändes riktigt bra idag, inga stopp, så himla kul!!
Det låter kanske löjligt, men jag ser verkligen fram emot nästa helg när jag får träffa dessa underbara människor och göra det jag tycker är absolut roligast igen! Det är liksom ingen uppoffring jag gör... Den här gånger "lever" jag musikal!
Talade senast idag om för en bekant att vill man träffa mig så får man nog tyvärr vänta tills efter premiären, då ska jag nämligen ha kompisvård!!
Worth waiting for?

Efter repet idag så var det grillning och film med A-K som stod närmast på schemat! Supertjejen bjöd på fläskfilé och potatisgratäng med god sås och ännu godare sallad, och jag svängde in och hyrde en film, Wedding Daze. Den var lite söt, men på sina ställen rätt urflippad.. hehe.. Råkade visst vräka lite godis också.. Men jag hade lawscore idag (minus 1 kg sen i fredags - uttorkning?)!!

Ska avsluta inlägget med ett annat inlägg..
Nämligen Elsa Axelssons (Stina-Karis dotter, som spelade "lilla-Gul" i the Wiz) kommentar i gästboken för våran hemsida..
Det var bland det gulligaste jag sett!!!


"det var bra i lördags när ni övade det var redan bra nu.
Det kommer bli en riktig SUKSE "

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Ja det låter verkligen som att du har "häcken full" just nu! Vi får boka in en fika i decmeber eller nåt hihi

    2008-09-29 | 00:06:26
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: