luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vi vill ha fullsatta salonger!

Kategori: My life..

Var ska jag börja idag då?

Åkte till Mockis efter jobbet idag!
Var först förbi och fick mat hos Björklunds, sen åkte jag ner till skolan för lite kickboxning med Aspen. Det var helt okej, men det är klart att man är lite bortskämd både med utrustning och pass när man tränat i Borlänge ett tag nu. Jag hoppas verkligen att folk fortsätter gå och stödja IFK, för jag tycker det är jättebra att det finns sån där träning där! Fler soffpotatisar borde maka sig dit! Tror det kostar 300 kronor per termin... jag betalar 400 kronor månaden på Svea!

Vad är det mer som har hänt idag då tro?
Jo!!!
Biljettsläpp för Fame the musical!
Var in och kollade nu.. om du endast vill ha en enda biljett till premiären
så är det helt fullt fram till rad 8 redan.. Kul!!! :-D
Fortsätt så, vi vill ha fullsatta salonger!
Vi har fått hjälp med en egen hemsida också!
http://www.fame-gagnef.se/
Där kan du se läsa om musikalen, personer på och bakom scenen,
läsa blogginlägg från oss medverkande, skriva i gästboken,
kolla på bilder och till och med boka biljetter!!
Kolla in den sidan!!!

Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet - börjar sju imorgon igen!
Vi hörs imorrn!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Bokat och klart! 8 november kommer Mockfjärdsligan (en av dem iaf) Ska bli såååå skoj!!!

    Kram

    2008-09-03 | 22:27:28
  • Anonym säger:

    Hej Love!!

    Snart e jag turkıska... har blıvıt antastad av hamaskarl lyckats hıttat alla garagerestauranger blıvıt nastan gıft (jag ska ıaf fa halva hans lön nar jag kommer nasta gang och bor med han, han ser ut som jesus fast lıte snyggare) Berattar allt nar jag kommer hem... Men vad med Mr manlıg?!?!? Det blır du a jag anna! Kaaarlek!

    2008-09-03 | 22:34:40

Kommentera inlägget här: