luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ny frisyr kanske?

Kategori: My life..

Vill börja med att tala om hur dåligt jag mår idag..
Fy fan för att vara sjuk och förkyld!
Att nysa känns som att dra ett rivjärn upp och ner i halsen.. aj aj aj..
Men men.. vad lönar det sig med gnäll?
Alla har vi ju vart sjuka nån gång, så ni VET ju hur det känns!

Jag höll mig iaf på benen hela dagen idag med!
Idag körde vi ett genomdrag - om än väldigt långsamt..
(6 timmar eller nåt - och det ska bli ca 2 timmar så småningom.,)
Nu är det liksom upp till oss att det blir bra!
Så j..la kul är det iaf!

Har hittat en rolig sida som jag vill rekommendera alla att leka med!
www.yearbookyourself.com



Så här fin skulle jag ha vart om jag levde 1952!
Det var ett lämpligt tidsfördriv och riktigt kul att leka med!
Rekommenderas som sagt!

Lördagkväll och här sitter jag..
Blir inte många fler knop idag faktiskt.
Jag har ju möjligheter, men jag orkar inte, helt färdig!
Ska nog sätta nytt personligt rekord på att bada badkar flest gånger under en vecka.. Det blir den andra gången den här veckan nu. Måste va pers!?
Gången innan var nog ett par månader sen.. minst!

Vad händer sen då?
Mja.. soffa, nåt gott (för smaken har jag kvar!) och film skulle jag tro!
Vad ska ni göra ikväll då?
Jag är idel öra.. iaf tills det slår lock igen!

  
Tänk om Serena ska ha någon av dessa frisyrer i Fame.. då dör jag!

Over and out!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gu va gullu du ä. Lik .....

    2008-09-13 | 21:35:03
  • mamsen säger:

    Ledsen kära dotter, men jag har faktiskt ett kort på mig för ganska länge sedan som påminner VÄLDIGT mycket om det vänstra kortet!

    2008-09-13 | 22:06:55
  • Anna Andersson säger:

    Afro är absolut din grej...jag tror jag dööör av skratt haha Måste gå in på den sidan och leka lite jag med :=)

    2008-09-15 | 15:56:40
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: