luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Köksgolvad

Kategori: My life..

Wiiiooooiiiiooooiiiiooooiiiiooo!

Om man inte hade vaknat innan så vaknar man definitift av vårat larm
på jobbet - om man inte blir ihjälskrämd vill säga..
Lyckades på något vis knappa fel imorse (måste ha tryckt för löst) så det började tjuta satan på morgonen! Jag fick ju av det lika snabbt, men ändå..

Inbillade mig iaf att halsen var något bättre ett tag!
Svalde två klyftor vitlök + att jag tuggade på ingefära innan jag gick och la mig igår och idag har jag druckit ingefärsvatten (färsk ingefära med varmt vatten).
Jag tror jag har läst någonstans att det ska va bra!
Dessvärre så blev det värre på eftermiddagen igen.
Jag är sjukt trött och så sticker halsen och känns torr, annars har jag inga
fler symptom på sjukdom.. Skumt tycker jag.
Det är faktiskt bättre att jag blir sjuk nu än senare..

När jag kom hem så hade jag ett stort paket i brevlådan!
Prenumerationsgåva från ToppHälsa (som jag aldrig hinner läsa).
Efter att jag blåst mig vimmelkantig lekte jag lite på köksgolvet..


Graciös och smidig som ett kylskåp..

  
Susanne Lanefeldt - släng dig i vägen!


Hoppas ni förstår att jag är ironisk..?

Jaja.. man får ju inte roligare än vad man gör sig..
Dags att göra sig något att äta nu iaf.

Kommentarer

  • mamsen säger:

    Tack för de bilderna, jag höll på att skratta käken ur led.........av igenkännande.

    Det är inte alls så lätt som det ser ut!

    2008-09-12 | 07:21:46
  • Anna Andersson säger:

    Hahaha....nice pics! Du ser dock mer stabil ut än jag gjorde första gången jag höll på att ta död på mig själv när jag balanserade runt på bollen :=)

    2008-09-15 | 15:53:24
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: